Техогляд – 2009: Антикризова арифметика. Мій бізнес-план.

Автор stoaist, 30 Сен. 2009, 18:22:17

« назад - далее »

0 Пользователи и 1 гость просматривают эту тему.

stoaistTopic starter

Хочу поділитися своїм позитивним досвідом з відвідувачами даного форуму.

Так і хочеться почати, що я - типовий власник СТО з типовими проблемами автобізнесу. Рік тому на початку кризи, я думав, що пропав мій бізнес. В майстерню приїжджало в день до 3-4 машини. Довелося звільнити двох слюсарів. Але з'явилося багато вільного часу і одного дня я почув в новинах про нові постанови кабміну №607 та №403 зорієнтовані на власників СТО і АТП, які дають їм змогу заробити біля 4 000 000 (чотирьох мільйонів) гривень (згідно моїх подальших розрахунків) і одночасно підвищать безпеку дорожнього руху!

Згідно зі статистичними даними, в Україні експлуатується більше 20 мільйонів ТЗ (легкові, вантажні автомобілі, автобуси, спецтехніка, мотоцикли, сільськогосподарські машини та ін.). Станом на початок вересня 2009 року лише 40% автомобілів в Україні пройшли державний техогляд. Решта водіїв зволікали, посилаючись на продовження техогляду, котре незабаром відмінили. Тим часом, в вересні проведення державного технічного огляду фактично відібрали у ДАІ і віддали приватним підприємствам. Зрозуміло, що більшість автомобілістів техогляд будуть проходити саме у приватників, де зручно і вигідно. Це мені і стало на руку. 

Зараз на діючих СТО відчувається справжній бум. Всі водії хочуть пройти ТО з мінімальними чергами і до кінця року. Бо згідно з ПДР штраф при відсутності талону ТО 340 850грн. Наразі в Україні відкрито близько 500 таких приватних станцій. За прогнозами Кабміну їх потрібно втричі більше. Проте навряд, чи вони зможуть задовольнити попит власників автомобілів пройти техогляд. В Держстандарті мені сказали, що необхідно відкрити ще 1500 СТО до кінця року в Україні для оптимального проходження ТО.

Тобто близько 12 млн. ТЗ (це 60%) має пройти техогляд в найближчі 3 місяці. Якщо врахувати, що станції будуть розташовуватися в Україні пропорційно щодо кількості ТЗ, і відкрито буде лише, скажімо, 1200 СТО, то на одну акредитовану для проведення техогляду СТО буде припадати більше 10 тисяч автомобілів.

За рекомендованої ціни на техогляд у 120 грн., дохід одного власника СТО буде дорівнювати 1 млн. 200 тис. гривень (10 тис. автомобілів помножити на 120 грн.).

Вартість повного комплекту обладнання для проведення держтехогляду, затвердженого постановою Кабміну №607, становить близько 120 тис грн. ( ссылка удалена ) Отже,  чистий прибуток суб'єкта господарювання буде більше 1 млн. грн.
Якщо вже є готова діюча СТО і кваліфікований персонал, тоді ніяких додаткових витрат немає. Навчання персоналу СТО, мені скажімо, проводили безкоштовно на фірмі, де я брав обладнання (ПП «Західприлад», м. Львів). На всі прилади дали гарантію 1рік. Основні прилади я взяв російського виробництва заводу Мета та Інфракар за порадою метрологів.

Для інформації.
Відкрити акредитовану лабораторію може будь-який приватний підприємець, або підприємство, а не обов'язково СТО чи АТП. Актуальним також є відкриття центру по проведенню держтехогляду на базі автомийки, шиномонтажу, біля авторинків, автостоянок, колишніх колгоспів та будь-яких місць, де є скупчення ТЗ. Також можна акредитувати пересувну мобільну лабораторію на базі мікроавтобуса або навіть легкового автомобіля.
Вартість акредитації є безкоштовною. Тобто заплативши тільки за обладнання, підприємець отримує всі дозволи і ліцензію безплатно. Мені, наприклад, підприємство, де я купував обладнання, провело повний супровід по необхідних інстанціях і я отримав ліцензію Департаменту Державтоінспекції менше, ніж за 2 тижні.

Не варто баритись з поданням документів на відкриття лабораторії, бо вам можуть відмовити в видачі ліцензії в певному регіоні, мотивуючи це тим, що хтось зробив це швидше Вас.  Поки що станції відкривають у всіх регіонах, але до кінця року, коли з кожним днем їх ставатиме все більше і більше, почнуть відмовляти.

Прилади, які я придбав можна застосовувати не тільки для проведення ТО , але і для діагностики та ремонту автомобілів.
Газоаналізатор та димомір – діагностика та ремонт двигуна, люфтомір – кермова рейка, шарові опори і наконечники, фотометр – регулювання фар, люксметр – тонування вікон, динамометр –натяг ремнів, гальмівний стенд – гальмівна система  та ін.
Таким чином, після вашої СТО, авто приїжджаючи до станції техогляду, отримає талон без проблем.

Якщо проводити техогляд, та ще й ремонт, то Ви отримуєте 1 мільйон гривень прибутку від техогляду і вдвічі більше від ремонту. З новими та старими клієнтами, виходить сумарно під 4 млн прибутку в рік.

Ось так вільний час, новини і наш Кабмін допомогли мені подолати кризу.

До кінця вересня планую заробити 120 тисяч грн. на відкриття чергового пункту з проведення ДержТехОгляду в сусідній області на базі одного з АТП.

Бажаю всім успіхів та також чекаю ваших власних історій про подолання кризи в автосправі.



morozz

можно теперь тоже самое только на понятном для всех языке  >:D

VLAD-R

Человек очевидно с западной Украины, и на русском писать не хочет(или грамотно не умеет). Если коротко, то он оформил станцию на проведение техосмотра и теперь рубит капусту :D, чего и всем желает.

dasazat

Цитата: VLAD-R от 30 Сен. 2009, 19:39:53
Человек очевидно с западной Украины, и на русском писать не хочет(или грамотно не умеет). Если коротко, то он оформил станцию на проведение техосмотра и теперь рубит капусту :D, чего и всем желает.
У нас в городе строится :техосмотр и автосервис одновременно, но все это развод на бабки еще большие. Сейчас, пока техосмотр  через стенд. Кому надо на лапу сунул и на стенд только для виду ставят. Платишь за стенд+ взятка. А здесь еще развод на мнимый ремонт будет.

IgorE

Что то мне больше это напоминает рекламную паузу.
Казачек видать засланный.
Хозяин СТО, а оперирует цифрами как торговый агент. Ни адреса нет, ни мощ-ти СТО (креме того, что попер 2 слесарей) не понятно чем владеет.
Уважаемый stoaist, тех. осмотр делается для выявления дефектов и главное их устранении.
1. Как можно физически провести диагностику  33 а\м в день и устранить неполадки у части из них не представляю. И это не учитывая сезонной загрузки, когда все едут в последний день. Одним комплектом не обойтись.
2. Дополнительные затраты на устройство мест ТО.
3. "В одну телегу впрячь не можно коня и трепетную лань" проводить ТО и м\литражки и тяжелого грузовика и трактора.
4. Фигвам в 120тгр уложишся з затратами.
ИТД. ИТП.
Но самое главное, что наживеш себе кучу врагов. Т. к 70% а\м осмотр не пройдут, из них 25% никогда и начнутся звонки, сопли, угрозы.
............................................................
2 месяца месные власти пытались вовлечь меня в эту авантюру. И льготный кредит обещали, и содействие и личную дружбу. Но власть уйдет, а я с кредитом и кучей ненужных прибамбасов останусь у разбитого корыта.
Глупость это, сам считаю и опыт показывает, что ТО может провести только диллерская станция. "Нельзя обьять необьятное"
Тем более stoaist забыл написать, что дан уже задний ход, разрешено проводить ТО ГАИ.
Так, что видимо этэ ПП Західприлад борохла накупила, а продать не может.
Лучше умереть стоя, чем жить на коленях.

Stels

Цитата: IgorE от 30 Сен. 2009, 20:33:11
разрешено проводить ТО ГАИ.

товарисч дня два назад проходил ТО прямо в ГАИ, у него новый ланос. Решил что платить не будет (сверх положенного) ведь все в порядке.
Закончилось тем что гаишник, чуть ли не по винтикам проверил всю машину, привязался что мол на несколько десятых секунды интервал мигания поворота нарушен. О надо было видеть, праздник жизни. И лупанул с него двойную таксу.

Вобщем вот так выживают в кризис.

vovhsik28

 Почитал и ничего не понял. К чему эта тема? Во первых я отлично понимаю и пользуюсь украинским языком. Но мне и в голову не приходит писать на нем там, где по сложившейся традиции пользуются руским. Или может будем все писать на национальных языках?
Тема техосмотра в Украине у любого нормального человека не может не вызывать отвращения. Не буду вникать как они там бабки левые делят.Но то что владельцев автотранспорта рассматривают исключительно как дойную корову- это факт.Что толку от того что проверку техсостаяния передадут на СТО? Да хоть во все часные гаражи передавай. У нас всеравно погоду будут делать чиновники имеющие право подписи тем более последней.
Короче нет слов. Одни слюни и матюки.
Украина Днепропетровск.

Равик

Цитата: vovhsik28 от 07 Окт. 2009, 12:05:47
Почитал и ничего не понял. К чему эта тема? Во первых я отлично понимаю и пользуюсь украинским языком. Но мне и в голову не приходит писать на нем там, где по сложившейся традиции пользуются руским. Или может будем все писать на национальных языках?
Тема техосмотра в Украине у любого нормального человека не может не вызывать отвращения. Не буду вникать как они там бабки левые делят.Но то что владельцев автотранспорта рассматривают исключительно как дойную корову- это факт.Что толку от того что проверку техсостаяния передадут на СТО? Да хоть во все часные гаражи передавай. У нас всеравно погоду будут делать чиновники имеющие право подписи тем более последней.
Короче нет слов. Одни слюни и матюки.
+100
Зато  яка гарна  мова- тильки писни  спивать ;D

Kiolan

Цитата: vovhsik28 от 07 Окт. 2009, 12:05:47
Почитал и ничего не понял. К чему эта тема? Во первых я отлично понимаю и пользуюсь украинским языком. Но мне и в голову не приходит писать на нем там, где по сложившейся традиции пользуются руским. Или может будем все писать на национальных языках?
Тема техосмотра в Украине у любого нормального человека не может не вызывать отвращения. Не буду вникать как они там бабки левые делят.Но то что владельцев автотранспорта рассматривают исключительно как дойную корову- это факт.Что толку от того что проверку техсостаяния передадут на СТО? Да хоть во все часные гаражи передавай. У нас всеравно погоду будут делать чиновники имеющие право подписи тем более последней.
Короче нет слов. Одни слюни и матюки.

ПОДДЕРЖИВАЮ!!!

admin22

простое продвижение сайта статьями  все это дело называется! хорошая статья  урл и ключевое слово! уверен такого рода статей ,с некоторыми изменениями в тексте -уйма в нете!

joyboy09

Цитата: vovhsik28 от 07 Окт. 2009, 12:05:47
Почитал и ничего не понял. К чему эта тема? Во первых я отлично понимаю и пользуюсь украинским языком. Но мне и в голову не приходит писать на нем там, где по сложившейся традиции пользуются руским. Или может будем все писать на национальных языках?
Тема техосмотра в Украине у любого нормального человека не может не вызывать отвращения. Не буду вникать как они там бабки левые делят.Но то что владельцев автотранспорта рассматривают исключительно как дойную корову- это факт.Что толку от того что проверку техсостаяния передадут на СТО? Да хоть во все часные гаражи передавай. У нас всеравно погоду будут делать чиновники имеющие право подписи тем более последней.
Короче нет слов. Одни слюни и матюки.
Не соглошусь! Товарищ владеет маленьким СТО и также занимается проведением ТО. Клиент приехал, проверил авто и без проблем получил свой талон! Все просто и честно! :)

avtocond

все просто и чесно,талон привезут прямо к гаи и ездить никуда не надо.суть вопроса не в том кто как осматривает а в том что из мухи сделали слона и начали торговать слоновой костью.товариш заявил что сделает план 4000 000 гривен.с такими мошностями и в более благополучной стране туго будет кашлянуть а тут еше в нашей.


MyCounter - счётчик и статистика